woensdag 25 februari 2015

Fase 2a: Eerste dagen

Een maaltijd per dag terug min of meer "normaal" eten.
Eerlijk gezegd ik keek er niet echt naar uit. Na 3 maanden Fase 1 is je lichaam en ook je levenswijze afgesteld op het Pronokal voedings patroon en zoals reeds een paar keer aangehaald; sommige proteïne preparaten zijn echt lekker.
Ik hou van een glas Frappé koffie elke morgen en ook een lekkere pannenkoek met frambozen saus of abrikozen of sinaasappel saus smaakt echt goed.
Het omelet assortiment en de nuggets combineren goed met de groenten.
En de dag afsluiten met lekkere chocolade vla of een lekkere yoghurt/aardbei reep en in het weekend zelfs een zakje chips.... Zalig :)

Vandaag was mijn eerste controle weging in Fase 2a en ik was toch weer iets meer dan 3 kg kwijt op 14 dagen.
Ook het 4 keer wandelen per week gaat vlot. In Fase 2a is het verplicht om 4 keer per week te wandelen of te fietsen maar meestal ga ik 5 keer per week 1 uurtje wandelen.
Alleen de laatste 2 dagen heb ik moeten opgeven wegens een zware verkoudheid, maar eens deze over is ga ik toch proberen om het verloren aantal wandelingen goed te maken door langer of 7 dagen per week te gaan wandelen tot wanneer ik terug "bijgewandeld" ben.

Mijn eerste "normale" maaltijd na Fase 1 was kipfilet met gebakken witloof.
Uiteindelijk ben ik moeten stoppen omdat ik tijdens het eten net niet  moest overgeven.
Mijn maag had blijkbaar toch een probleem met de nieuwe kippen eiwitten of misschien door het nieuwe eten. Feit is dat dit gevoel snel over is gegaan maar ik meld het hier toch voor de volledigheid.

Al met al voel ik mij ondanks mijn verkoudheid goed en begin met volle moed aan Fase 2a van de Pronokal methode.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten